Služby zodpovednej osoby v oblasti ochrany osobných údajov

Prostredníctvom nášho vlastného a odborného tímu vám zabezpečíme komplexnú službu zodpovednej osoby, ktorá je plne spôsobilá vykonávať túto funkciu na základe podmienok stanovených v článku 37 Nariadenia GDPR. Poverenie zodpovednej osoby ustanovilo nariadenie prevádzkovateľom ako povinné.

Na vyžiadanie
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce a rozsahu spracúvania osobných údajov.

Analýza stavu ochrany osobných údajov a identifikácia všetkých operácií s osobnými údajmi

Analýza stavu ochrany osobných údajov vzhľadom na Nariadenie GDPR je základom pre správne nadstavenie procesov. Na základe dôkladne vykonanej analýzy dokážeme:

  • zmapovať tok osobných údajov a definovať všetky operácie, ktoré s osobnými údajmi vykonávate,
  • definovať tretie strany, ktorým sú osobné údaje poskytované (na základe zmluvného vzťahu alebo zákonnej povinnosti),
  • identifikovať, s akou kategóriou osobných údajov narábate (bežné osobné údaje alebo citlivé osobné údaje),
  • zistiť, či máte dostatočne zabezpečenú ochranu osobných údajov, a to v oblasti objektovej bezpečnosti, personálnej bezpečnosti a IT zabezpečenia.

Komplexné vypracovanie všetkých potrebných dokumentov pre zabezpečenie súladu s Nariadením GDPR

Po prvotnej analýze je potrebné vypracovanie všetkých dokumentov a formulárov, v ktorých budú zadefinované všetky toky osobných údajov a navrhnuté procesy pre zabezpečenie ochrany osobných údajov. Táto dokumentácia musí obsahovať:

  • Analýzu rizík, v ktorej sú kvantifikované všetky možné hrozby a dopady na ochranu osobných údajov.
  • Bezpečnostnú politiku, ktorá obsahuje popis základných bezpečnostných opatrení potrebných pre zachovanie integrity osobných údajov.
  • Smernice, ktoré slúžia na usmernenie pre osoby pracujúce s osobnými údajmi.  Obsahom je opis postupov, ako narábať s osobnými údajmi alebo ako sa zachovať v rámci rôznych situácií, či už pri poskytovaní informácií dotknutým osobám alebo pri vzniku bezpečnostných incidentoch.
  • Sprostredkovateľské zmluvy, ktoré slúžia na zabezpečenie ochrany osobných údajov pri poskytovaní údajov na spracovanie ďalšiemu prevádzkovateľovi. Tieto vzorové zmluvy sú pripravované pre každého sprostredkovateľa samostatne, a to na základe druhu služby, ktorú sprostredkovateľ poskytuje prevádzkovateľovi.
  • Informačnú povinnosť, prostredníctvom ktorej môžete informovať všetky dotknuté osoby o tom, aké osobné údaje o nich spracovávate, komu ich ďalej poskytujete a aké sú práva dotknutých osôb.
  • Všetky potrebné formuláre -  súhlasy, poverenia, záznamy a iné. Tieto dokumenty vypracujeme každému klientovi na mieru presne podľa účelu a spracovania osobných údajov.

Implementácia Nariadenia GDPR

Implementácia Nariadenia GDPR, ktorú považujeme za jednu z najdôležitejších činností pri poskytovaní našich služieb. Analýzu a všetky dokumenty Vám pomôžeme uviesť do praxe.  Nadstavenie ochrany osobných údajov nie je len o vypracovaní krokov v papierovej podobe, ale hlavne o nadstavení systému ochrany osobných údajov, prijatím určitých bezpečnostných opatrení, a to v rámci:

  • objektovej bezpečnosti – pomôžeme Vám s návrhom riešenia pre zlepšenie ochrany osobných údajov presne podľa kategórie Vami spracovávaných údajov (mzdová agenda, účtovná agenda, zdravotná dokumentácia, kamerový systém, matrika a.i.),
  • personálnej bezpečnosti - vyškolíme všetkých Vašich zamestnancov o tom, ako postupovať pri spracúvaní osobných údajov, ako ich chrániť a ako predchádzať bezpečnostným incidentom, prípadne aj o tom, ako správne postupovať pri zbere či poskytovaní informácií o spracovaní osobných údajov,
  • IT bezpečnosti – pomôžeme Vám s návrhom bezpečnostných opatrení v rámci kybernetického priestoru a vyškolíme oprávnené osoby v oblasti sociálneho inžinierstva, aby boli osobné údaje dotknutých osôb chránené aj v tejto oblasti.

Pravidelná starostlivosť a poradenská činnosť

Problematika ochrany osobných údajov je rozsiahla a neustále napreduje. Pravidelná poradenská činnosť zodpovednej osoby Vás ako prevádzkovateľovi odľahčí  o starosť sledovať nové usmernenia a novelizáciu zákonov. Všetky zmeny v rámci ochrany osobných údajov bude pre Vás monitorovať Vaša zodpovedná osoba, a v súlade so zmenami Vám bude pripravovať potrebné formuláre a informovať vás o aktuálnom dianí v problematike ochrany osobných údajov. Taktiež u Vás bude vykonávať periodickú kontrolnú činnosť a školenia v dohodnutých intervaloch, aby sa predchádzalo možným pochybeniam pri spracúvaní osobných údajov.

Naším cieľom je prínos pre klienta

Výber správneho a spoľahlivého poradcu je vždy veľkou pomocou pri zdokonaľovaní sa. Predovšetkým poradenstvo v oblasti práva je nesmierne širokospektrálne a zasahuje takmer do všetkých oblastí života podnikateľov a jednotlivcov, preto je výber právneho poradcu nesmierne dôležitý. V spolupráci s partnerskou Top privacy, s.r.o. dbáme pri službách v oblasti digitalizácie, bezpečnosti, ochrany dát a údajov na profesionalitu a vysokú kvalitu právnych služieb s individuálnym prístupom. Našim hlavným cieľom je poskytovať právne služby v najvyššej kvalite a pre klienta prinášať inovatívne a odborné riešenia tak, aby sme sa stali jeho dôverným partnerom.

 

Viac služieb v oblasti bezpečnosti

Bezpečnostná dokumentácia GDPR

500,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce a rozsahu spracúvania osobných údajov.

Spracovanie novej základnej Bezpečnostnej dokumentácie prevádzkovateľa na mieru, aktualizovanú podľa súčasnej právnej úpravy, dostupnej rozhodovacej a výkladovej praxe úradu (interné predpisy určené na ochranu osobných údajov).

Posúdenie vplyvu na ochranu osobných údajov

Na vyžiadanie

Spracúvanie dokumentácie k posúdeniu vplyvu (DPIA) v zmysle čl. 35 nariadenia GDPR, ktoré je osobitnou dokumentáciou, ktorú je prevádzkovateľ povinný spracovať len za naplnenia zákonných predpokladov (napr. rozsiahle spracúvanie osobitných kategórií osobných údajov, systematické monitorovanie verejných priestranstiev vo veľkom rozsahu, spracúvanie biometrických údajov a ďalšie).

GAP analýza – GDPR

1 800,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce a rozsahu spracúvania osobných údajov.

Analýza procesov pri spracúvaní osobných údajov u objednávateľa spracúvajúceho osobné údaje (mapovanie účelov, spracúvania osobných údajov, právne základy, bezpečnostný manažment, informačná bezpečnosť, fyzická bezpečnosť a objektová bezpečnosť, sprostredkovateľské zmluvy, obchodné podmienky, režimové opatrenia, personálna a administratívna bezpečnosť), ktorá bude vykonaná na základe osobnej konzultácie. Súčasťou analýzy sú návrhy zabezpečenia osobných údajov a návrhy potrebných opatrení u objednávateľa, ktoré je potrebné prijať a zaviesť pre zosúladenie stavu spracúvania osobných údajov podľa nariadenia GDPR a zákona.

Právne nastavenie cookies na weboch

200,00 €
Cena je uvedená bez DPH.

Nastavenie cookies na webových stránkach v súlade s novelou Zákona o elektronických komunikáciách a nariadením GDPR. Stále sa stretávame s chybným technickým nastavením, nastavením bannerov a informačných líšt či informačnej povinnosti.

Školenie v oblasti ochrany osobných údajov

Na vyžiadanie
Celková cena závisí od počtu ľudí, počtu školení a počtu oblastí/agiend, v ktorých je potrebné vašich zamestnancov zaškoliť.

Školenie je zamerané na legitimitu spracovania osobných údajov ako aj bezpečnosť osobných údajov. V prípade záujmu môžeme poskytnúť školenie zamerané priamo na danú profesnú skupinu.

Odborné poradenstvo pri spracovaní špecifických spracovateľských činností osobných údajov

Na vyžiadanie
Cena je závislá od rozsahu spracúvaných osobných údajov vo Vašej spoločnosti a obsahu a špecifikácií projektu.

Téma ochrany osobných údajov sa netýka len nariadenia GDPR a zákona o ochrane osobných údajov. Pri nastavovaní jednotlivých procesov a spracovateľských činností je potrebné sa riadiť aj vnútroštátnou legislatívou upravujúcou špecifické oblasti pôsobenia jednotlivých prevádzkovateľov (napr. crowdfunding, poskytovanie splátok a úverov a iné sektorové špecifiká v rôznych oblastiach).

Informačná bezpečnosť

Na vyžiadanie
Cena je závislá od rozsahu vykonanej práce.

Informačná bezpečnosť je riešenie na zabezpečenie informačných systémov, informácií a prístupu k údajom. Systém riadenia informačnej bezpečnosti sa vyvíja s ohľadom na kultúru, procesy, technológie a požiadavky vašej spoločnosti/ organizácie. Pomocou tejto služby získate systém informačnej bezpečnosti, ktorý spĺňa normy rady ISO/IEC 27000 a chráni vaše podnikanie pred stratou a krádežou tým, že zabezpečuje ochranu všetkých dát či už vašich alebo údajov vašich zákazníkov.

Kybernetická bezpečnosť

Na vyžiadanie

V zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov má prevádzkovateľ základnej služby povinnosť prijať bezpečnostné opatrenia, a zároveň je povinný preveriť účinnosť prijatých bezpečnostných opatrení a plnenie požiadaviek stanovených týmto zákonom. Prevádzkovateľom základnej služby je každý, kto spĺňa aspoň jedného špecifické sektorové kritérium a jedno dopadové kritérium.

Priemyselná bezpečnosť

Na vyžiadanie
Cena závisí od stupňa utajenia a typu prístupu k utajovaným skutočnostiam.

Predmetom služby je spracovanie dokumentov podľa zákona č. 215/2004 Z. z. a príslušných vyhlášok NBÚ, ktorého účelom je zabezpečenie spracovania povinnej dokumentácie, ktorú je potrebné predložiť na Národný bezpečnostný úrad za účelom získania potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti pre všetky stupne utajenia (Vyhradené až Prísne tajné). Dokumentácia môže zahŕňať rozličné spracovanie utajovanej skutočnosti (oboznamovanie, ukladanie v chránenom priestore, prípadne spoločne s dokumentáciou pre technický prostriedok aj spracovanie utajovanej skutočnosti prostredníctvom technického prostriedku).

Vykonávame taktiež bezpečnostné nastavenia technického prostriedku (napr. PC) podľa odporúčaní NBÚ – na kľúč, nastavíme váš technický prostriedok pre potreby certifikácie.

Príprava a podanie žiadosti o bezpečnostnú previerku

7 000,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce a požadovaného stupňa utajenia. V cene nie sú zahrnuté správne poplatky.

V rámci poskytovanej služby vieme pre Vás komplexne zabezpečiť celý proces pre vydanie povolenia na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu vo vzťahu k Národnému bezpečnostnému úradu, a to prostredníctvom poskytnutia úvodnej konzultácie za účelom prezentácie zákonných požiadaviek na získanie potvrdenia, analýzy súladu podnikateľského plánu s požiadavkami príslušných právnych predpisov, vypracovaním dokumentácie bezpečnostného projektu podnikateľa a prípravy a podania žiadosti o vykonanie bezpečnostnej previerky Národným bezpečnostným úradom.


Prejdime si Vašu požiadavku spoločne

Spoločnosť *
Povinná položka
IČO
Meno
Povinná položka
Priezvisko *
Povinná položka
E-mail *
Povinná položka. Zadajte prosím email v správnom formáte
Telefónne číslo
Povinná položka
Správa *
Povinná položka

Bližšie informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov nájdete TU. Poskytnutím telefónneho čísla k popisu právneho problému urýchlite vybavovanie Vašej požiadavky.

Povinná položka