Všeobecné obchodné podmienky

Právna úprava ukladá všetkým podnikateľom pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho oznámiť spotrebiteľom taxatívne vymedzený okruh informácií. Uvedené sa využíva najmä v oblasti e-commerce a býva súčasťou Všeobecných obchodných podmienok (VOP) spolu s ustanoveniami spresňujúcimi zmluvné dojednania medzi predávajúcim a jeho zákazníkmi (či už spotrebiteľmi, alebo inými podnikateľmi) a sledujúcimi záujmy predávajúceho. Vypracovanie individualizovaných Všeobecných obchodných podmienok (VOP) je tak v záujme každého predávajúceho, a to či už za účelom predídenia prípadných sankcií pri kontrole vykonávanej Slovenskou obchodnou inšpekciou (prípadne iným orgánom dozoru, resp. dohľadu) alebo sporov so zákazníkmi vzniknutými z absencie podrobnej úpravy zmluvných podmienok.  

Príprava Všeobecných obchodných podmienok (VOP) pre Váš e-shop alebo spoločnosť tak môže byť kľúčovým dokumentom definujúcim vzťah medzi Vami a Vašimi zákazníkmi či dodávateľmi. Všetko v súlade s aktuálne platnou legislatívou.  

Vypracovanie Všeobecných obchodných podmienok (VOP), zahŕňa:

700,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce.

Úvodná konzultácia

Vstupnú konzultáciu týkajúcu sa výberu vhodného variantu Všeobecných obchodných podmienok (VOP) pre Váš e-shop, skutkových detailov a podkladov.  

Vypracovanie návrhu

Zaslanie vypracovaného návrhu Všeobecných obchodných podmienok (VOP), ku ktorému môžete následne dať Vaše návrhy, úpravy, či iné pripomienky.

Pripomienkovanie

Pripomienkovanie zaslaného návrhu Všeobecných obchodných podmienok (VOP) v rámci tzv. prvého kola pripomienok. V rámci tejto časti je možné si predmetný návrh Všeobecných obchodných podmienok (VOP) prejsť telefonicky/cez tele-konferenčný hovor.

Finalizácia Všeobecných obchodných podmienok

Zaslanie finálneho znenia komplexne vypracovaných Všeobecných obchodných podmienok (VOP) po zapracovaní Vašich pripomienok. 

Naším cieľom je prínos pre klienta

Výber správneho a spoľahlivého poradcu je vždy veľkou pomocou pri zdokonaľovaní sa. Predovšetkým poradenstvo v oblasti práva je nesmierne širokospektrálne a zasahuje takmer do všetkých oblastí života podnikateľov a jednotlivcov, preto je výber právneho poradcu nesmierne dôležitý. V advokátskej kancelárií Hronček & Partners, s. r. o. dbáme na profesionalitu a vysokú kvalitu právnych služieb s individuálnym prístupom. Našim hlavným cieľom je poskytovať právne služby v najvyššej kvalite a pre klienta prinášať inovatívne a odborné riešenia tak, aby sme sa stali jeho dôverným partnerom.

Hronček & Partners, s. r. o.
Smart legal services

 

Viac služieb v oblasti compliance

AML/KYC compliance package

650,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce a rozsahu obchodných aktivít.

Zákon o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a financovaním terorizmu stanovuje zoznam tzv. povinných osôb, ktoré musia mať vypracovanú a v rámci svojej činnosti dodržiavanú komplexnú internú dokumentáciu súladnú s týmto zákonom. V prípade, ak ste povinnou osobou, alebo si nie ste istí, či spadáte do zoznamu povinných osôb, v rámci AML/KYC compliance package, odporúčame túto službu.

GDPR

500,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu spracúvaných osobných údajov vo Vašej spoločnosti.

Spracovanie novej základnej Bezpečnostnej dokumentácie prevádzkovateľa na mieru, aktualizovanú podľa súčasnej právnej úpravy, dostupnej rozhodovacej a výkladovej praxe úradu (interné predpisy určené na ochranu osobných údajov). 

Environmentálny audit

Na vyžiadanie
Služba je v príprave.

Podľa návrhu Smernice Európskeho Parlamentu a Rady o náležitej starostlivosti podnikov v oblasti udržateľnosti a o zmene smernice (EÚ) 2019/1937 majú členské štáty prijať alebo upraviť svoje vlastné zákony o povinnostiach firiem vo vzťahu k udržateľnosti ich podnikania tak, že stanovené kategórie spoločností by mali po novom vo svojom hodnotovom reťazci identifikovať, predchádzať a zmierňovať porušovanie ľudských práv a environmentálnych noriem. Zo strany dotknutých spoločností je tak vhodné predmetnej problematike venovať pozornosť ešte pred prijatím, resp. transpozíciou predmetnej smernice.

Služba environmentálneho auditu je v príprave.

Registrácia partnerov verejného sektora

100,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od vlastníckej štruktúry partnera verejného sektora.

Zápis do registra partnerov verejného sektora ako i plnenie ďalších súvisiacich zákonných povinností musí zabezpečiť tzv. oprávnená osoba. Bez tohto zápisu nebude mať partner verejného sektora prístup k verejným zdrojom a nebude mať ani možnosť úspešne sa uchádzať o ich získanie. Počas našej praxe sme vykonali zápisy pre viac ako 1 900 slovenských aj zahraničných subjektov, pričom viac ako 650 z nich pravidelne verifikujeme.

Komplexné riešenie ESG

Na vyžiadanie

ESG je veľmi komplexná téma, ktorá aby spĺňala  zahŕňa všetky potrebné procesy pri správnom nastavení ESG kritérií vo Vašom podniku. Zavedenie správnej ESG stratégie do spoločnosti podporí vaše obchodné ciele, a zároveň vyváži vaše podnikanie s potrebami životného prostredia, zainteresovaných strán a spoločnosti.


Prejdime si Vašu požiadavku spoločne

Spoločnosť *
Povinná položka
IČO
Meno
Povinná položka
Priezvisko *
Povinná položka
E-mail *
Povinná položka. Zadajte prosím email v správnom formáte
Telefónne číslo
Povinná položka
Správa *
Povinná položka

Bližšie informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov nájdete TU. Poskytnutím telefónneho čísla k popisu právneho problému urýchlite vybavovanie Vašej požiadavky.

Povinná položka