Praktický pohľad na najbežnejšie postupy obstarávania nie bežne dostupných tovarov a služieb na trhu, aj z pohľadu uchádzača
Termín konferencie: 10. 04. 2019
Časový harmonogram: 8:00 - 15:30 hod.
Miesto konania: Hotel Turiec, Martin
|
|
|
+ Panelová diskusia na tému GDPR a zákon o ochrane osobných údajov v praxi |
|
|
Osvojenie si praktických skúseností z postupov obstarávania nie bežne dostupných tovarov a služieb na trhu z pohľadu verejného obstarávateľa, ako aj z pohľadu uchádzača.
|
|
Ozrejmenie si povinnosti vo vzťahu k EÚ fondom. |
|
Analógia k zákazkám s nízkou hodnotou a postupov podľa MV CKO č. 6 (osoba podľa § 8 miera podpory 50% a menej).
|
|
Získanie odpovedí na najčastejšie otázky pri aplikácii nového Nariadenia GDPR a získanie orientácie v problematike ochrany osobných údajov v praktických každodenných situáciách.
|
|
- Kategorizácia zákazky (bežne / nie bežne dostupné na trhu)
- Nastavenie zákazky
- Elektronizácia VO
- Príprava súťažných podkladov – možnosti stanovenia podmienok účasti, hodnotiace kritéria a pod.
- Vyhlásenie VO
- Postupy počas lehoty na predkladanie ponúk
- Vyhodnocovanie – komunikácia uchádzači, zápisnice, lehoty a pod.
- Kontroly zákaziek, pri ktorých sa využíva financovanie z EÚ fondov
- Uzatvorenie zmluvy
- Plnenie zmluvy a povinnosti s tým súvisiace
- SANKCIE!
|
|
- Trestnoprávna zodpovednosť v procese verejného obstarávania
- Nariadenie GDPR a zákon o ochrane osobných údajov v praxi (panelová diskusia)
|
|
Uvedená cena zahŕňa aj občerstvenie, pitný režim a obed.
|
|
Prihlásenie na konferenciu
Telefonicky: 0908 602 017
|
|
|
Organizátor konferencie:
HRONČEK & PARTNERS s.r.o.
|
|