Systém IS RPVS obsahuje novú funkciu: Chatovacie okno

18.01.2021 | Autor: Hronček & Partners, s. r. o.
2 minúty

V rámci neustáleho zefektívňovania našich služieb v prospech klienta sme do systému IS RPVS pridali novú funkciu. Klient môže prostredníctvom chatu pokladať našej kancelárii akékoľvek otázky, ktoré súvisia s registráciou partnera verejného sektora, ale aj overením, resp. identifikáciou konečného užívateľa výhod.

Systém IS RPVS obsahuje novú funkciu: Chatovacie okno

Systém IS RPVS, ktorý pomáha našim klientom zjednodušiť celý administratívny proces v súvislosti s overovaním konečného užívateľa výhod a všetkých ostatných úkonov týkajúcich sa registrácie v RPVS po novom obsahuje novú funkciu - chatovacie okno. Partneri verejného sektora môžu chat využívať po prihlásení sa do klientskej zóny a pokladať našej kancelárii otázky. Naším cieľom bolo predovšetkým zinteraktívniť komunikáciu v systéme, ako aj zjednodušiť klientom proces kontaktovania sa s nami. 

Dôležitá informácia pre všetkých našich klientov: Vašu správu evidujeme aj keď sme offline. Spätnú väzbu od nás dostanete v čo možno najkratšom čase.


Hronček & Partners, s. r. o.

Hronček & Partners, s. r. o.

"Kvalitný obsah netvoria copywriteri, ale odborníci."