Koncepcia reklamačného poriadku

Právna úprava ukladá podnikateľom (resp. predávajúcim) pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku, alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov informovať zákazníka (či už spotrebiteľa, alebo podnikateľa) o podmienkach a spôsobe reklamácie, o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, o zodpovednosti za vady, o záručnej dobe či o lehotách pre vybavenie reklamácie a o postupe pri zamietnutí reklamácie. Uvedené predzmluvné informácie bývajú súčasťou reklamačného poriadku, ktorého správne a kvalitné vypracovanie je v záujme každého podnikateľa (resp. predávajúceho) a to najmä z dôvodu ochrany pred vznikom prípadných nežiadúcich sporov, zachovania dobrého mena vášho e-shopu, spokojných zákazníkov, či za účelom predídenia prípadných sankcií pri kontrole vykonávanej Slovenskou obchodnou inšpekciou (prípadne iným orgánom dozoru, resp. dohľadu).

Myslite preto dopredu a zverte prípravu vášho Reklamačného poriadku do rúk skúsených právnikov. Naša advokátska kancelária vám zabezpečí prípravu Reklamačného poriadku pre váš e-shop, ktorý pre vás pripraví na mieru podľa vašich potrieb a v súlade s aktuálne platnou legislatívou, tak aby riešenie prípadných reklamácií prebiehalo bez komplikácií a efektívne.

Vypracovanie reklamačného poriadku zahŕňa:

400,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce.

Vstupná konzultácia

Vstupnú konzultáciu týkajúcu sa výberu vhodného variantu reklamačného poriadku pre váš e-shop, skutkových detailov a podkladov.

Zaslanie návrhu reklamačného poriadku

Zaslanie vypracovaného návrhu reklamačného poriadku (vrátane individualizovaného formuláru na odstúpenie od zmluvy - pre spotrebiteľské vzťahy), ku ktorému môžete následne dať vaše návrhy, úpravy, či iné pripomienky.

Konzultácia

Záverečná konzultácia zameraná na zodpovedania otázok týkajúcich sa reklamačného poriadku a zhrnutia vašich prípadných pripomienok.

Zaslanie finálneho znenia reklamačného poriadku

Zaslanie finálneho znenia komplexne vypracovaného reklamačného poriadku po zapracovaní vašich pripomienok.

Naším cieľom je prínos pre klienta

Výber správneho a spoľahlivého poradcu je vždy veľkou pomocou pri zdokonaľovaní sa. Predovšetkým poradenstvo v oblasti práva je nesmierne širokospektrálne a zasahuje takmer do všetkých oblastí života podnikateľov a jednotlivcov, preto je výber právneho poradcu nesmierne dôležitý. V advokátskej kancelárií Hronček & Partners, s. r. o. dbáme na profesionalitu a vysokú kvalitu právnych služieb s individuálnym prístupom. Našim hlavným cieľom je poskytovať právne služby v najvyššej kvalite a pre klienta prinášať inovatívne a odborné riešenia tak, aby sme sa stali jeho dôverným partnerom.

Hronček & Partners, s. r. o.
Smart legal services

 

Ďalšie služby v oblasti E-commerce

E-commerce balík

1 500,00 €
Cena je uvedená bez DPH.

V rámci našej advokátskej kancelárie poskytujeme komplexný právny servis pre prevádzkovateľov internetových obchodov (e-shopov). Základom pre váš e-shop je správne spracovanie všeobecných obchodných podmienok (VOP), ktoré pripravujeme výlučne na mieru klienta podľa jeho požiadaviek. Ďalšou nevyhnutnosťou je spracovanie reklamačného poriadku, formuláru pre vrátenie tovaru, reklamačného formuláru a nastavenie ochrany osobných údajov spojených aj s kontrolou textov v rámci procesu objednávky. Tým však povinnosti pre prevádzkovateľov e-shopov nekončia.

Koncepcia licenčných podmienok

200,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce.

Kvalitne vypracované podmienky a pravidlá používania výsledkov duševnej tvorivej činnosti autora sú kľúčom k ich úspešnej ochrane. Obráťte sa na nás a my pre vás zabezpečíme prípravu licenčných podmienok podľa vašich predstáv a v súlade s aktuálne platnou legislatívou.

Koncepcia všeobecných obchodných podmienok (VOP)

700,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce.

Právna úprava ukladá všetkým podnikateľom pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho oznámiť spotrebiteľom taxatívne vymedzený okruh informácií. Uvedené býva súčasťou všeobecných obchodných podmienok (VOP) spolu s ustanoveniami spresňujúcimi zmluvné dojednania medzi predávajúcim a jeho zákazníkmi (či už spotrebiteľmi, alebo inými podnikateľmi) a sledujúcimi záujmy predávajúceho. Vypracovanie individualizovaných všeobecných obchodných podmienok (VOP) je tak v záujme každého predávajúceho a to či už za účelom predídenia prípadných sankcií pri kontrole vykonávanej Slovenskou obchodnou inšpekciou (prípadne iným orgánom dozoru, resp. dohľadu), alebo sporov so zákazníkmi vzniknutými z absencie podrobnej úpravy zmluvných podmienok.

Naša advokátska kancelária vám pomôže s prípravou Všeobecných obchodných podmienok (VOP) pre váš e-shop, ktoré pre vás pripraví na mieru podľa vašich požiadaviek a v súlade s aktuálne platnou legislatívou.

Kontrola všeobecných obchodných podmienok

150,00 €
Cena je uvedená bez DPH. V prípade následného záujmu o vypracovanie / aktualizáciu Všeobecných obchodných podmienok našou advokátskou kanceláriou bude cena za vypracovanie Všeobecných obchodných podmienok znížená o cenu za službu ich kontroly.

Máte obavu, či sú vaše všeobecné obchodné podmienky nastavené správne pre váš biznis a navyše reflektujú aktuálne platnú legislatívu? V tom prípade je táto služba pre vás. V nadväznosti na veľkú a dôležitú novelu Zákona o ochrane spotrebiteľa musia e-shopy a celý e-commerce sektor reflektovať novinky, ktoré táto Novela prináša. A navyše, ak po tejto Kontrole nájdeme vo vašich VOP-kách pochybenia, ich vypracovanie v súlade s aktuálne platnou legislatívou vás bude stáť menej o sumu za ňu zaplatenú.

Nastavenie webovej stránky z hľadiska GDPR

500,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce.

Pri prevádzkovaní webovej stránky (e-shopu) je dôležité mať správne nastavené pravidlá spracúvania osobných údajov. Naša advokátska kancelária vám v spolupráci so spoločnosťou Top privacy s.r.o. zabezpečí správne nastavenie vašej webovej stránky (e-shopu) z hľadiska GDPR a zároveň v súlade s aktuálne platnou legislatívou a to na mieru podľa konkrétnych funkcionalít vášho e-shopu.

Platobná brána a digitálne bankovníctvo

Na vyžiadanie

Pri online podnikaní je dôležité dodržiavať určité postupy a nastavenia z pohľadu platobných brán a kartových spoločností, aby sa minimalizovalo riziko reklamácií a chargebackov od zákazníka. Náš partner Payout je schopný poskytnúť vám cennú pomoc a poradenstvo práve v tejto oblasti.

E-fulfillment

Na vyžiadanie

Automatizované riešenia pre vaše skladové hospodárstvo.


Prejdime si Vašu požiadavku spoločne

Spoločnosť *
Povinná položka
IČO
Meno
Povinná položka
Priezvisko *
Povinná položka
E-mail *
Povinná položka. Zadajte prosím email v správnom formáte
Telefónne číslo
Povinná položka
Správa *
Povinná položka

Bližšie informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov nájdete TU. Poskytnutím telefónneho čísla k popisu právneho problému urýchlite vybavovanie Vašej požiadavky.

Povinná položka