Najdôležitejšou súčasťou správneho nastavenia účasti zamestnancov je strategické plánovanie. Pomôžeme vám pochopiť legislatívnu úpravu, daňové dopady a zostavíme s vami plán podľa vašich predstáv.
Najdôležitejšou súčasťou správneho nastavenia účasti zamestnancov je strategické plánovanie. Pomôžeme vám pochopiť legislatívnu úpravu, daňové dopady a zostavíme s vami plán podľa vašich predstáv.
Úvodná konzultácia s právnikom zameraná na Vaše potreby a požiadavky, vrátane dodania kompletných informácií a podkladov z Vašej strany a následnej propozície ďalšieho postupu
Zaslanie návrhu vypracovaných právnych dokumentov.
Kontrola kompatibility nami vypracovaných dokumentov s internými predpismi Vašej spoločnosti.
Záverečná konzultácia zameraná na zodpovedanie akýchkoľvek právnych otázok týkajúcich sa vypracovaných právnych dokumentov a zhrnutia Vašich prípadných pripomienok a Vami navrhovaných úprav.
Príprava príručky pre jednoduchší štart Vášho interného plánovania.
Výber správneho a spoľahlivého poradcu je vždy veľkou pomocou pri zdokonaľovaní sa. Predovšetkým poradenstvo v oblasti práva je nesmierne širokospektrálne a zasahuje takmer do všetkých oblastí života podnikateľov a jednotlivcov, preto je výber právneho poradcu nesmierne dôležitý. V advokátskej kancelárií Hronček & Partners, s. r. o. dbáme na profesionalitu a vysokú kvalitu právnych služieb s individuálnym prístupom. Našim hlavným cieľom je poskytovať právne služby v najvyššej kvalite a pre klienta prinášať inovatívne a odborné riešenia tak, aby sme sa stali jeho dôverným partnerom.
Hronček & Partners, s. r. o.
Smart legal services
Ak v rámci svojej podnikateľskej činnosti začnete zamestnávať ľudí, alebo ste prípadne už zamestnávateľom a potrebujete pomôcť so správnou prípravou pracovnoprávnej dokumentácie, je pre vás potrebné nastaviť pracovnoprávne vzťahy. Naša advokátska kancelária pre vás zabezpečí prípravu pracovnoprávnej dokumentácie podľa vašich potrieb a zároveň v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Uzatváranie pracovného pomeru so zamestnancom, ktorý sa uchádza o vedúcu (manažérsku) pozíciu si vyžaduje zvýšenú pozornosť, a to či už z dôvodu, že ide o špecifickú skupinu zamestnancov, ktorým bude potrebné osobitne upraviť ich práva a povinnosti ale aj z dôvodu, že si samotné uzatváranie manažérskych pracovných zmlúv vyžaduje podrobnú znalosť príslušných pracovnoprávnych predpisov. Zverte preto prípravu manažérskej pracovnej zmluvy do rúk skúsených právnikov našej advokátskej kancelárie, ktorí Vám jej prípravu zabezpečia tak, aby reflektovala vaše požiadavky a zároveň, tak aby z hľadiska obsahovej stránky spĺňala všetky podstatné náležitosti v súlade s aktuálne platnou legislatívou.