Najdôležitejšou súčasťou správneho nastavenia účasti zamestnancov je strategické plánovanie. Pomôžeme vám pochopiť legislatívnu úpravu, daňové dopady a zostavíme s vami plán podľa vašich predstáv.
Najdôležitejšou súčasťou správneho nastavenia účasti zamestnancov je strategické plánovanie. Pomôžeme vám pochopiť legislatívnu úpravu, daňové dopady a zostavíme s vami plán podľa vašich predstáv.
Úvodná konzultácia s právnikom zameraná na Vaše potreby a požiadavky, vrátane dodania kompletných informácií a podkladov z Vašej strany a následnej propozície ďalšieho postupu
Zaslanie návrhu vypracovaných právnych dokumentov.
Kontrola kompatibility nami vypracovaných dokumentov s internými predpismi Vašej spoločnosti.
Záverečná konzultácia zameraná na zodpovedanie akýchkoľvek právnych otázok týkajúcich sa vypracovaných právnych dokumentov a zhrnutia Vašich prípadných pripomienok a Vami navrhovaných úprav.
Príprava príručky pre jednoduchší štart Vášho interného plánovania.
Výber správneho a spoľahlivého poradcu je vždy veľkou pomocou pri zdokonaľovaní sa. Predovšetkým poradenstvo v oblasti práva je nesmierne širokospektrálne a zasahuje takmer do všetkých oblastí života podnikateľov a jednotlivcov, preto je výber právneho poradcu nesmierne dôležitý. V advokátskej kancelárií Hronček & Partners, s. r. o. dbáme na profesionalitu a vysokú kvalitu právnych služieb s individuálnym prístupom. Našim hlavným cieľom je poskytovať právne služby v najvyššej kvalite a pre klienta prinášať inovatívne a odborné riešenia tak, aby sme sa stali jeho dôverným partnerom.
Hronček & Partners, s. r. o.
Smart legal services
Zjednodušte si HR agendu pomocou predpripravených právnych dokumentov, ktoré vďaka automatizácii vypĺňate jednoducho a bez chýb. Balík BASIC je ideálny pre firmy, ktoré hľadajú efektívne a legislatívne správne riešenie základnej pracovnoprávnej dokumentácie.
Za jednorazový implementačný poplatok 500 € a mesačný poplatok 50 € získate prístup k 5 najpoužívanejším HR dokumentom:
Pracovná zmluva
Popis pracovnej pozície
Písomná informácia k pracovnej zmluve
Platový výmer
Dodatok k pracovnej zmluve
Dokumenty sú pripravené v automatizovanom systéme, kde ich jednoducho vyplníte pomocou formulára. Všetko rýchlo, presne a bez potreby právnického zásahu pri každom dokumente.
Potrebujete viac ako základ? Vyberte si z rozšírenej ponuky dokumentov za 100 € implementačný poplatok + 10 €/mesačne za každý doplnkový dokument:
Pracovná zmluva (ďalšia verzia)
Popis pracovnej pozície
Platový výmer
Písomná informácia k PZ
Dodatok k PZ
Čestné vyhlásenie
Osobný dotazník
Vyhlásenie na uplatnenie NČZD
Ročné zúčtovanie dane
GDPR informovaný súhlas pre zamestnanca
Dohoda o pracovnej činnosti
Písomná informácia k dohode o pracovnej činnosti
Dohoda o brigádnickej práci
Písomná informácia k dohode o brigádnickej práci
Dohoda o skončení pracovného pomeru
Skončenie pracovného pomeru v skúšobnej dobe
Okamžité skončenie pracovného pomeru (Závažné porušenie disciplíny)
Písomná výzva pre neuspokojivé plnenie pracovných úloh
Výpoveď – rôzne varianty
Vždy aktuálne podľa platnej legislatívy
Automatizované generovanie dokumentov
Elektronický podpis – bez tlače a skenovania
Podpora pri implementácii a používaní systému
Možnosť rozšírenia podľa rastu vašej firmy
Služba je vyvíjaná v spolupráci s advokátskou kanceláriou Hronček & Partners a technologickým partnerom Legal Systems.
Chcete si službu vyskúšať alebo zistiť, ktorý balík je pre Vás vhodný?
Kontaktuj nás alebo si dohodni ukážku – radi Vám všetko ukážeme v praxi.
Kompletný balík pracovnoprávnej dokumentácie pre firmy, ktoré chcú mať istotu, že ich HR agenda je v poriadku, legislatívne správna a maximálne efektívna. Balík FULL HR vám poskytne všetky základné dokumenty potrebné počas celého zamestnaneckého cyklu – od nástupu až po spracovanie mzdových náležitostí.
Za implementačný poplatok 1000 € a mesačný poplatok 100 € získate prístup k 10 najpoužívanejším HR dokumentom v automatizovanom systéme:
Pracovná zmluva
Popis pracovnej pozície
Platový výmer
Písomná informácia k pracovnému pomeru (PZ)
Dodatok k pracovnej zmluve
Čestné vyhlásenie
Osobný dotazník
Vyhlásenie na uplatnenie NČZD
Ročné zúčtovanie dane
GDPR informácia pre zamestnanca
Dokumenty sú pripravené právnikmi a dostupné v systéme, kde ich jednoducho vyplníte cez inteligentný formulár. Výsledný dokument si môžete rovno podpísať elektronicky.
Máte špecifické požiadavky alebo časté ukončovanie pracovných pomerov? Rozšírte si balík o ďalšie dokumenty za 100 € implementačne + 10 €/mesačne za každý dokument:
Dohoda o pracovnej činnosti
Písomná informácia k dohode o pracovnej činnosti
Dohoda o brigádnickej práci študentov
Písomná informácia k dohode o brigádnickej práci
Dohoda o skončení pracovného pomeru
Skončenie pracovného pomeru v skúšobnej dobe
Okamžité skončenie pracovného pomeru (závažné porušenie disciplíny)
Písomná výzva pre neuspokojivé plnenie pracovných úloh
Výpovede – rôzne typy podľa Zákonníka práce
Kompletný súbor pracovnoprávnej dokumentácie
Automatické generovanie dokumentov
Právne aktualizované a garantované
Elektronický podpis = rýchle vybavenie bez papierovačiek
Možnosť rozšírenia podľa rastu vašej firmy
Služba je vyvíjaná v spolupráci s advokátskou kanceláriou Hronček & Partners a technologickým partnerom Legal Systems.
Chcete si službu vyskúšať alebo zistiť, ktorý balík je pre Vás vhodný?
Kontaktuj nás alebo si dohodni ukážku – radi Vám všetko ukážeme v praxi.
Ak v rámci svojej podnikateľskej činnosti začnete zamestnávať ľudí, alebo ste prípadne už zamestnávateľom a potrebujete pomôcť so správnou prípravou pracovnoprávnej dokumentácie, je pre vás potrebné nastaviť pracovnoprávne vzťahy. Naša advokátska kancelária pre vás zabezpečí prípravu pracovnoprávnej dokumentácie podľa vašich potrieb a zároveň v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Uzatváranie pracovného pomeru so zamestnancom, ktorý sa uchádza o vedúcu (manažérsku) pozíciu si vyžaduje zvýšenú pozornosť, a to či už z dôvodu, že ide o špecifickú skupinu zamestnancov, ktorým bude potrebné osobitne upraviť ich práva a povinnosti ale aj z dôvodu, že si samotné uzatváranie manažérskych pracovných zmlúv vyžaduje podrobnú znalosť príslušných pracovnoprávnych predpisov. Zverte preto prípravu manažérskej pracovnej zmluvy do rúk skúsených právnikov našej advokátskej kancelárie, ktorí Vám jej prípravu zabezpečia tak, aby reflektovala vaše požiadavky a zároveň, tak aby z hľadiska obsahovej stránky spĺňala všetky podstatné náležitosti v súlade s aktuálne platnou legislatívou.