Kybernetická bezpečnosť

V súčasnej dobe, kedy sa väčšina dát nachádza v digitálnej podobe, je neoddeliteľnou súčasťou ochrany osobných údajov aj kybernetická bezpečnosť.

V zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov má prevádzkovateľ základnej služby povinnosť prijať bezpečnostné opatrenia, a zároveň je povinný preveriť účinnosť prijatých bezpečnostných opatrení a plnenie požiadaviek stanovených týmto zákonom. Prevádzkovateľom základnej služby je každý, kto spĺňa aspoň jedného špecifické sektorové kritérium a jedno dopadové kritérium.

Ako spoločnosť zaoberajúca sa službami v oblasti bezpečnosti vám vieme podať pomocnú ruku a zabezpečiť pre vás:

Na vyžiadanie

Analýza špecifických sektorových kritérií a dopadových kritérií

Podrobnou analýzou vyhodnotíme splnenie sektorových a dopadových kritérií spôsobom, aký potenciálny dopad by mohol mať kybernetický bezpečnostný incident v informačnom systéme alebo sieti. Výstupom je dokument, na základe ktorého dokážete určiť, či spadáte do zoznamu prevádzkovateľov základnej služby.

Analýza kybernetickej bezpečnosti

V prípade, že analýza špecifických sektorových kritérií a dopadových kritérií preukáže, že máte zákonnú povinnosť zaradiť sa do zoznamu prevádzkovateľov základnej služby, je potrebné vykonať analýzu zabezpečenia kybernetickej bezpečnosti podľa zákona č. 69/2018 Z. z. a vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 362/2018 Z. z.

Vypracovanie návrhov opatrení v oblasti kybernetickej bezpečnosti

Na základe analýzy kybernetickej bezpečnosti vám na mieru vypracujeme návrhy bezpečnostných opatrení (bezpečnostnú dokumentáciu) v súlade s vyhláškou č. 362/2018 Národného bezpečnostného úradu, ktorou sa ustanovuje obsah bezpečnostných opatrení, obsah a štruktúra bezpečnostnej dokumentácie a rozsah všeobecných bezpečnostných opatrení.

Implementácia opatrení v oblasti kybernetickej bezpečnosti

Návrhy opatrení aj realizujeme a viaceré z nich aj implementujeme. Od manažmentu bezpečného prístupu, cez kontrolu a ochranu dát s ochranou pred zneužitím, odcudzením, alebo iným nevhodným nakladaním s dátami vašej spoločnosti, až po ochranu aplikácií, ktoré klienti pri svojej práci pravidelne využívajú.

Naším cieľom je prínos pre klienta

Výber správneho a spoľahlivého poradcu je vždy veľkou pomocou pri zdokonaľovaní sa. Predovšetkým poradenstvo v oblasti práva je nesmierne širokospektrálne a zasahuje takmer do všetkých oblastí života podnikateľov a jednotlivcov, preto je výber právneho poradcu nesmierne dôležitý. V spolupráci s partnerskou Top privacy, s.r.o. dbáme pri službách v oblasti digitalizácie, bezpečnosti, ochrany dát a údajov na profesionalitu a vysokú kvalitu právnych služieb s individuálnym prístupom. Našim hlavným cieľom je poskytovať právne služby v najvyššej kvalite a pre klienta prinášať inovatívne a odborné riešenia tak, aby sme sa stali jeho dôverným partnerom.

 

Viac služieb v oblasti bezpečnosti

Bezpečnostná dokumentácia GDPR

500,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce a rozsahu spracúvania osobných údajov.

Spracovanie novej základnej Bezpečnostnej dokumentácie prevádzkovateľa na mieru, aktualizovanú podľa súčasnej právnej úpravy, dostupnej rozhodovacej a výkladovej praxe úradu (interné predpisy určené na ochranu osobných údajov).

Služby zodpovednej osoby v oblasti ochrany osobných údajov

Na vyžiadanie
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce a rozsahu spracúvania osobných údajov.

Prostredníctvom nášho vlastného a odborného tímu vám zabezpečíme komplexnú službu zodpovednej osoby, ktorá je plne spôsobilá vykonávať túto funkciu na základe podmienok stanovených v článku 37 Nariadenia GDPR. Poverenie zodpovednej osoby ustanovilo nariadenie prevádzkovateľom ako povinné.

Posúdenie vplyvu na ochranu osobných údajov

Na vyžiadanie

Spracúvanie dokumentácie k posúdeniu vplyvu (DPIA) v zmysle čl. 35 nariadenia GDPR, ktoré je osobitnou dokumentáciou, ktorú je prevádzkovateľ povinný spracovať len za naplnenia zákonných predpokladov (napr. rozsiahle spracúvanie osobitných kategórií osobných údajov, systematické monitorovanie verejných priestranstiev vo veľkom rozsahu, spracúvanie biometrických údajov a ďalšie).

GAP analýza – GDPR

1 800,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce a rozsahu spracúvania osobných údajov.

Analýza procesov pri spracúvaní osobných údajov u objednávateľa spracúvajúceho osobné údaje (mapovanie účelov, spracúvania osobných údajov, právne základy, bezpečnostný manažment, informačná bezpečnosť, fyzická bezpečnosť a objektová bezpečnosť, sprostredkovateľské zmluvy, obchodné podmienky, režimové opatrenia, personálna a administratívna bezpečnosť), ktorá bude vykonaná na základe osobnej konzultácie. Súčasťou analýzy sú návrhy zabezpečenia osobných údajov a návrhy potrebných opatrení u objednávateľa, ktoré je potrebné prijať a zaviesť pre zosúladenie stavu spracúvania osobných údajov podľa nariadenia GDPR a zákona.

Právne nastavenie cookies na weboch

200,00 €
Cena je uvedená bez DPH.

Nastavenie cookies na webových stránkach v súlade s novelou Zákona o elektronických komunikáciách a nariadením GDPR. Stále sa stretávame s chybným technickým nastavením, nastavením bannerov a informačných líšt či informačnej povinnosti.

Školenie v oblasti ochrany osobných údajov

Na vyžiadanie
Celková cena závisí od počtu ľudí, počtu školení a počtu oblastí/agiend, v ktorých je potrebné vašich zamestnancov zaškoliť.

Školenie je zamerané na legitimitu spracovania osobných údajov ako aj bezpečnosť osobných údajov. V prípade záujmu môžeme poskytnúť školenie zamerané priamo na danú profesnú skupinu.

Odborné poradenstvo pri spracovaní špecifických spracovateľských činností osobných údajov

Na vyžiadanie
Cena je závislá od rozsahu spracúvaných osobných údajov vo Vašej spoločnosti a obsahu a špecifikácií projektu.

Téma ochrany osobných údajov sa netýka len nariadenia GDPR a zákona o ochrane osobných údajov. Pri nastavovaní jednotlivých procesov a spracovateľských činností je potrebné sa riadiť aj vnútroštátnou legislatívou upravujúcou špecifické oblasti pôsobenia jednotlivých prevádzkovateľov (napr. crowdfunding, poskytovanie splátok a úverov a iné sektorové špecifiká v rôznych oblastiach).

Informačná bezpečnosť

Na vyžiadanie
Cena je závislá od rozsahu vykonanej práce.

Informačná bezpečnosť je riešenie na zabezpečenie informačných systémov, informácií a prístupu k údajom. Systém riadenia informačnej bezpečnosti sa vyvíja s ohľadom na kultúru, procesy, technológie a požiadavky vašej spoločnosti/ organizácie. Pomocou tejto služby získate systém informačnej bezpečnosti, ktorý spĺňa normy rady ISO/IEC 27000 a chráni vaše podnikanie pred stratou a krádežou tým, že zabezpečuje ochranu všetkých dát či už vašich alebo údajov vašich zákazníkov.

Priemyselná bezpečnosť

Na vyžiadanie
Cena závisí od stupňa utajenia a typu prístupu k utajovaným skutočnostiam.

Predmetom služby je spracovanie dokumentov podľa zákona č. 215/2004 Z. z. a príslušných vyhlášok NBÚ, ktorého účelom je zabezpečenie spracovania povinnej dokumentácie, ktorú je potrebné predložiť na Národný bezpečnostný úrad za účelom získania potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti pre všetky stupne utajenia (Vyhradené až Prísne tajné). Dokumentácia môže zahŕňať rozličné spracovanie utajovanej skutočnosti (oboznamovanie, ukladanie v chránenom priestore, prípadne spoločne s dokumentáciou pre technický prostriedok aj spracovanie utajovanej skutočnosti prostredníctvom technického prostriedku).

Vykonávame taktiež bezpečnostné nastavenia technického prostriedku (napr. PC) podľa odporúčaní NBÚ – na kľúč, nastavíme váš technický prostriedok pre potreby certifikácie.

Príprava a podanie žiadosti o bezpečnostnú previerku

7 000,00 €
Cena je uvedená bez DPH a môže byť navýšená v závislosti od rozsahu vykonanej práce a požadovaného stupňa utajenia. V cene nie sú zahrnuté správne poplatky.

V rámci poskytovanej služby vieme pre Vás komplexne zabezpečiť celý proces pre vydanie povolenia na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu vo vzťahu k Národnému bezpečnostnému úradu, a to prostredníctvom poskytnutia úvodnej konzultácie za účelom prezentácie zákonných požiadaviek na získanie potvrdenia, analýzy súladu podnikateľského plánu s požiadavkami príslušných právnych predpisov, vypracovaním dokumentácie bezpečnostného projektu podnikateľa a prípravy a podania žiadosti o vykonanie bezpečnostnej previerky Národným bezpečnostným úradom.


Prejdime si Vašu požiadavku spoločne

Spoločnosť *
Povinná položka
IČO
Meno
Povinná položka
Priezvisko *
Povinná položka
E-mail *
Povinná položka. Zadajte prosím email v správnom formáte
Telefónne číslo
Povinná položka
Správa *
Povinná položka

Bližšie informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov nájdete TU. Poskytnutím telefónneho čísla k popisu právneho problému urýchlite vybavovanie Vašej požiadavky.

Povinná položka