Crewlogy je zamestnanecká, mobilná aplikácia, ktorej cieľom je zjednodušiť komunikáciu a spoluprácu v rámci firmy, ako aj zefektívniť riadenie rôznych aspektov organizačnej činnosti.
Umožňuje jednoduché zdieľanie dôležitých informácií o dianí vo firme, ale aj o rôznych podujatiach, benefitoch a ponukách práce, ako aj rýchly prístup k dôležitým dokumentom, výplatným páskam a pod.
Prispieva k zlepšeniu produktivity a efektívnosti vo firemnom prostredí, a zároveň upevňuje vzťahy zamestnancov s firmou, nakoľko sa cítia viac v spojení so spoločnosťou.
Crewlogy je aplikácia zložená z tzv. modulov alebo častí, čo umožňuje ich flexibilné kombinovanie podľa konkrétnych požiadaviek a potrieb danej spoločnosti. Každý model je z hľadiska funkčnosti a vizuálu možné upraviť na mieru. V prípade potreby je možné integrovať aplikáciu s internými firemnými systémami akými sú jedálenský systém, dochádzkový systém a pod.
Jedná sa o natívnu aplikáciu, prispôsebenú pre najpouživanejšie mobilné operačné systémy - Android a iOS. Zákazník má na výber medzi štandardnou verziou Crewlogy (vo farbách, s menom a s logom Crewlogy) v ktorej ale moduly nie je možné upraviť na mieru. A verziou v ktorej je vizuálny vzhľad prispôsobený na mieru (vo farbách, s menom a s logom spoločnosti) rovnako ako aj moduly môžu byť prispôsobené ľubovoľne.
Súčasťou aplikácie, ktorú má zamestanec stále vo vrecku, je Admin rozhranie, ktoré umožňuje oprávneným osobám, jednoduchou formou manažovať, pridávať obsah a udeľovať prístupy k jednotlivým modulom na základe ich oprávnení a používateľským rolí.
Zákazník si môže aplíkáciu vyskladať z existujúcich modulov, prípadne mu môžeme vytvoriť modul na mieru.
Viac o aplikácií, ako aj zoznam existujúcich modulov nájdete na: https://www.crewlogy.com/about